Powered By Blogger

måndag 7 juni 2010

Vinka adjö


I morse var jag och lämnade sonen vid tåget. Klassen ska på skolresa till Furuvik och kommer hem imorgon em. Fast det inte är så långt borta eller länge blir jag blödig. För en stund sedan var jag med mamma till bussen. Hon har varit här sedan förra söndagen. Det är alltid jobbigt att säga hej då till henne. När man inte bor i samma stad och har så pass långt emellan blir det inte att man träffas så ofta. Det blir mest vid större helger och en del på sommarlovet. Det blir aldrig i vardagen direkt och det saknar jag enormt. Snyft, snyft...

1 kommentar:

  1. Hej fina du! Ville bara skicka en hälsning från Östersund där jag befinner mig sedan ca tre veckor nu. Kommer eventuellt hem över helgen nu. Hoppas allt är bra med dig och din familj och huuuuur länge ska du hålla oss på sträckbänken?? Vem är gästen och när kommer hon/han? :) Kram!!

    SvaraRadera