Powered By Blogger

måndag 12 april 2010

80-tal, snyggt eller inte?



Vissa saker känns lite för nära inpå för att jag ska tycka att det är snyggt. Axelvaddar är en sådan sak som jag fortfarande är allergisk mot. Under senare 80-tal och en bit in på 90-talet var det ett måste. Jag körde med den otroligt snygga varianten med lösa vaddar under behån. Hur sexigt som helst... inte!
Nåväl, jeansskjorta och klänning kan jag i alla fall tänka mig. Såg en mycket snygg jeansklänning på Stadium idag som jag kan vill köpa.

3 kommentarer:

  1. Jättesnygg klänning....gillar jeanskläder...men inte axelvaddar, om de inte är små. Har för starka minnen av 80-talets stora otympliga saker som gled ner på axlarna.

    SvaraRadera
  2. Jag håller med dig. Jeansklänning kan vara snyggt men där är det stopp. Inga axelvaddar, matchande skärp, plastörhängen och pumps. Aldrig!

    SvaraRadera
  3. Minnena från 80-talet sitter djuuupt... =)
    Jeansklänning känns helt okej ändå!

    SvaraRadera