Powered By Blogger

fredag 2 april 2010

Vårinspiration


Från förra årets Nordiska Trädgårdar.


Foto från den öppna spisen i min sommarstuga. Jag är riktigt nostalgisk när det gäller stugan. Den började byggas samma år som jag föddes så den har alltid funnits i mitt liv.

Nu när snön smälter bort och solen börjar värma är det dags att ta fram utemöblerna. För er som har trädgårdar och uteplatser är det snart tid att så fröer och påta i landet.
Jag bor mitt i stan, varje vår och sommar längtar jag mer än någonsin att bo i hus eller i alla fall en lägenhet med uteplats så att man kan sola och grilla. Hoppas att det är verklighet till nästa år i alla fall. Jag har en charmig sommarstuga bredvid mina föräldrar, men det är så långt att åka för några timmar. Behöver lägga mer tid och en del pengar på den för att den ska kännas mer bebolig.
Om jag hinner ska jag ta mig till Älvsjömässan nästa helg för att ta del av årets nyheter på Nordiska Trädgårdar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar